året 2009

En liten sammanfattning:
kommer inte ihåg mycket alls, haha. Får titta tillbaka i bloggen och där står inte så mycket iallafall inte i de tidigare månanderna

I slutet på 2008 var jag i Florida och firade jul
2009:
Jag gick tvåan på gymnasiet
Jag hade praktik på ett LSS boende och trivdes för första gången bra
Jag började läsa twilight böckerna och efter det tyckte jag att filmen var dålig
Jag började älska 60-tals musik
Jag gjorde om mitt rum
Benjamin från Frankrike kom och bodde här i två månader
Våra släktingar från Afrika kom och hälsade på
Jag såg på när alla andra mina vänner tog studenten
Jag gick på Patti Smith Konsert i Tyskland med pappa och fick träffa henne och allt (lyckligaste dagen på året!)
Jag började älska 60-talet
jag började älska rolling stones och beatles
Jag blev kär i Mick Jagger damn, vad snygg han är (som ung) well, well..
Jag upptäckte Marianne Faithfull
och Sharon Tate

orkar seriöst inte mer nu haha.. kanske kommer mer sen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0