onsdagskväll

Idag har jag kollat på vänner och såg nyss made in sweden, det är bra faktiskt :) Men vänner är ju bäst som vi flabbade, har alla säsonger ;)

Imorgon börjar vi kl. 12.00 och går till kl. 13.00 jag vet LÖNT? på fredag blir det släktkalas eller något kulkul..


todeloo.


Brigitte Bardot
Jag har alltid viljat ett par såna här stövlar som går ända upp till knäna haha, en dag ska jag köpa ett par! :)

marilyn monroe, så vackra bilder










sjuuuuungaaaaaa



Nu slutar jag snart, då ska jag först till farmor för att slippa sitta där ute och frysa sedan ska jag till min sånglektion.


min jävla lugg

min lugg, jag hatar den. Vet inte om jag ska låta den växa ut eller kapa den typ såhär?


60-talet

jag älskar verkligen 60-talet, bra musik och coola människor. Man blir så glad av musiken. Dessutom fanns det hippies och jag tycker dem är coola.


Birgitte Bardot




Marilyn Monroe
Detta fotot är tagit på 40-talet då marilyn fortfarande var brunette, det var typ hennes första modelljobb. sött!




nico
Hon blev känd i slutet av 60-talet sen var hon med typ till hon dog 1988

halo

beyonce - halo



jag bara älskar beyoncé's nya låt :)

.


när jag hör din röst

idag kollade jag lite på twilight och grät några tårar.



haha, den finns att se på internet, dålig kvalitet men skitsamma. Desutom håller jag på att läsa 2:an twilightboken som jag köpte idag, jag grät en skvätt där med, när ni läser den förstår ni varför.

min kväll är typ förstörd haha!!


The entity

Jag fick ett tips av en läskig film av Anette och filmen har hänt i vekligheten, asläskigt.
LÄS DETTA :O


Carla Moran är ett namn på en fiktiv karaktär, men sägs vara en riktig person, som blev känd i filmen The Entity från 1981. Moran ska ha besökts av en osynlig varelse som skulle ha misshandlat henne under en tid.

Man har spekulerat om Moran verkligen har existerat sedan filmen utgavs. Många anser att personen verkligen finns, och att namnet Carla Moran, inte är hennes riktiga namn, på grund av det hon sägs ha utsats för, vilket filmen skildrar. Andra möjliga namn kan vara Carlotta Moran eller Doris Bither.

Om Moran skulle ha funnits på riktigt så skulle hon ha fötts 1939. Under 1974 blev hennes hus i Kalifornien hemsökt av ett antal osynliga varelser, eller spöken, som skulle ha misshandlat och våldtagit henne.

Moran sökte professionell hjälp, i tron att hon hade blivit psykiskt sjuk, och träffade doktorerna Barry Taff och Kerry Gaynor. När de kom hem till Moran bevittnade även de spökena. De försökte att fotografera dem men när de skulle framställa fotona så fanns där inga bilder alls.

Fast än doktorerna inte lyckades fotografera fenomenet, säger de både att man bevittnat en "svävande bubbla" i ett rum. En av dem hade sett en svart figur som snabbt försann, det skulle även ha setts av en av Morans söner.

De som tror på att Moran är en riktig person anser att varelserna, efter doktorernas besök, minimerade sina besök. Moran flyttade till Texas, men där blev hon fortfarande besökt.

Det senaste man hörde om Moran är att hon drabbades av cancer, och att hon kan vara död.


trailern, ska se filmen snart..


rolig video

http://www.youtube.com/watch?v=lz4MaAU9CJc
så jävla kul att titta på:)
snygg


debbie

sjätte januari

Idag var jag på väla med elin, jag köpte en tavla på marilyn monroe och en stor ram där jag ska ha massa foto i :) typ olika personer jag inspireras av. blir fint, jag ska göra om hela mitt rum, måla om och sånt! Jag kom nyss hem jag och elin skulle egentligen på bio men vi missade bussjävlen med EN MINUT, vad irriterade vi var!!! så jävla kallt ute också. Sen gick vi till sandvången som tog en jävla tid där  köpte vi lite godis och sen fick vi vänta på nästa buss fyyfaan vad kallt. Vi gick hem till henne kollade på film och lite sånt. Vi ska gå på bio imorgon istället då ska nog lovisa också följa med. nu sitter philippe och kollar på en asbra sex pistols dokumentär som han köpte! tredje gången vi ser den nu. Jag ska joina honom nu.
pusshejs

förresten där var en bild på nico i senaste cosmopolitan som jag köpte idag, typ "IT-tjejerna genom tiderna, cosmos favoriter som verkligen har det" kul att hon var med, inte ofta som hon är med längre.. det är ju bara de nya IT tjerna för det mesta! folk glömmer de gamla.


nico

patti

blev så ledsen när jag läste det dära, jag ville ju gå. den 31 december åhh :(
patti smith


RSS 2.0