I can see for miles

Har 350 spänn att bränna på cdon.com men frågan är vad jag ska köpa? sjukt svårt. Finns så mycket men ändå kan jag inte bestämma mig. Tänkte några feel good filmerna eller något. Tänkte köpa några med Hugh Grant för feel good filmer är bäst med honom ;) Har alla Bridget Jones men tänkte "Om en Pojke", "Nothing Hill" (Har den bara på VHS) och "Music and Lyrics" Men vad mer liksom? Får Panik!! Tänkte först någon skiva också med Rolling Stones , The beatles eller Marianne Faithfull fast då vill jag bara ha det på vinyl känns inte lönt annars lyssnar ändå aldrig på CD skiva har alltid min Ipod, men det är roligare med Vinyl då. Det är så fint, ska få en vinyl spelare också.

åhhhhh!!!!!

Kommentarer
Postat av: sandra

haha tycker att om en pojke är SKITDÅLIG

2010-02-01 @ 19:52:52
URL: http://zerozeroni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0