2 Februari 2010

Läste nyss sandras blogg och vi har bytat lite filmer. Jag har fått låna The Crow och Donnie Darko av henne som är hennes favoriter. Jag lånade ut mina två favoriter Walk the line och boat that rocked och så Amelie från montmartre som hon viljat se länge. Den kanske inte är min favorit, men den är häftigt, annorlunda och bra.

Våra favoriter skiljer ju sig ganska mycket. Men Sandra gillar ju Gröna milen, titanic och såna filmer också som är drama så jag tror de blir bra. Tänkte göra som Sandra sen att skriva om mina favorit filmer men ska först kolla lite på TV, är ändå ledig imorgon.

VILKET SKITVÄDER, Lovisa hämtade mig efter skolan idag så åke Elin, hon och jag till centersyd. Man kan knappt se för all snö som kommer mot en. sjuuukt!
Hoppas hoppas det blir bättre snart!

Har suttit och laddat upp en massa video klipp på youtube.
Denna är så himla fin, men den är ännu finare när de är inspelning (på CD)
för då har de sån fin kör i början, men lägger upp den någon annan dag.

Men låten är så sorlig och ännu sorligare om man vet historien bakom den.
Men det orkar jag inte skriva nu, kanske imorgon! :)



och förretsten, nej jag har inte glömt Sid Vicous. Han dog för 31 år sedan idag.
Vila i frid, ja, jag tänker mycket på de döda.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0