Torsdag den tredje september

jaha, skola idag då! men ska bara gå måndag, tisdag och fredagar så det är ju fett skönt! Sen började det ösregna, myyyyysigt! Precis när vi skulle gå haha. sen drog jag in till kvantum köpte godis och vi kollade på den bästa sommaren så rolig! får skrattanfall. Sen köpte jag ett grisöra till Charlie med haha, så glad han blev!

Nu ska vi ha gäster tydligen, Johan eller Jojo som han kallas min mosters man är nere här för att spela golf med min pappa och några andra vänner. Han bor hos mormor nu när han är här, det gör de alltid :) så Jojo och mormor kommer över och äter.. så ikväll kommer jag nog inte lägga mig tidigt som jag borde. Men kort lektion imorgon och lite SOVMORGON! Får ta bussen 08.53 iallafall. Sen blir det att sjunga hos Anette kl. 12 så får gå lite tidigare från lektionen imorgon och sen blir det ansiktsbehandling sååå skönt! fast kommer vara helt röd efteråt i hela ansiktet!

och när blir det Harry potter och halvblodsprisen igen då? känner fett för att se den! och min familj sviker.  Iallafall Sandra vill se den igen, den enda trogne Harry potter fanet man kan lita på haha!

Fick springa ner 5 i 7 till Ankaret för att handla cola! måste ha det till den goda maten! :) och dom stänger kl 7 tror ni inte att jag tappar 80 kronor på vägen hem så fick springa ut igen och leta efter dem blääää! men hittade dem iallafall:) ska snart gå ut med Charlie och möta mormor och jojo.


PUSSSSSSSSSS!!!


Sharon Tate! Funderar över att skriva om Manson morden på projektarbetet!

Kommentarer
Postat av: sandra

sv: hahaha nej fulare nu! jag som älskade joshuas hår (han med det håret du tyckte var fult :p) och nu är de helt... emo?! hahaha guuud

2009-09-03 @ 21:51:49
URL: http://zerozeroni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0