you used to laught about...

Jag har världens bästa praktisk plats och världens bästa personal, idag skrattade jag så att jag nästan grät haha. Sedan sitter jag och en annan man som jobbar där och pratar musik haha. Han spelar gitarr och han spelade lite Bob dylan, janis joplin och lite andra låtar. Desutom så tycker han om Keith Richards och tycker han är så jäkla cool, "En riktig lirare" haha och det gillar jag :) Han älskar ju hela Rolling Stones så jag kunde inte fått en bättre praktikplats :) Men allt är kul, jag skrattar mycket! Vill seriöst inte sluta där. Idag var vi och spelade pingis och fikade med en patient.

Nu har jag också fått tillbaka körpapprerna så nu ska jag börja övningköra, imorgon faktiskt HJÄLP!!! HAHA. Tänk att sätta sig i bilen för första gången och trampa på gasen, man vet ju liksom ingenting hahaha... Pappa kommer säkert skrika på mig för att jag gör fel eller håller på att göra in i grejor haha. Vi får se hur det går.

Nu ska jag gå och öva på lite gitarr!!!

PUSS


Sharon Tate

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0