böcker böcker

vill bara ha en massa tid att läsa mina underbara böcker.. hämtade ut två böcker idag från bibloteket jag beställt.. det är lånade från polishögskolan och ett biblotek. Den ena heter Helter Skelter den har sålt 6 miljoner exenplar och är typ den bästa sanna kriminal boken, den har blivit utnämd till den och den andra heter The killing of Sharon tate, den är bara på 100 sidor och i den berättar Susan Atkins hur hon dödade Sharon vilket hon säger att hon egentligen inte gjorde utan bara höll henne när och sa till tex att göra det för hon kunde inte.. om det nu stämde hon ändrar sig hela tiden i fängelset sa hon att hon gjorde det.. ajaa!!!

böcker jag har att läsa (visa har jag till&med börjat på)
Patti Smith biografi av Victor Bockris
Rebel Heart - Bebe Buell
Wonderful Tonight - Pattie Boyd
Keith Richards biografi av Victor Bockris
Breaking down (så länge vi båda andas) - Stephanie Meyer
Harry Potter och de vises sten - JK Rowling
Helter Skelter - Vincent Bugliosi and Curt Gentry
The Killing of sharon tate - Susan atkins och ngn mer vet ej vem!

kommer ta långt tid


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0