problemen i mitt liv just nu

Konsert på Teatern på Lördag och jag sjunga och jag är väldigt osäker dels för att jag bara sjungit låten acapella innan och har övat EN GÅNG när Dario spelade gitarr till och det gick ju inte helt jättebra eftersom det var första gången med musik till.. så känner att jag måste öva mer med musik och det är lite svårt för jag har inte tid och vad som gör det ännu jobbigare är att min farmor, hennes vännina och min mormor ska sitta i publiken GREAT!!! Bra jobbat sophia, du ska upp på scen för mer än 300 pers och så kan du inte ens låten helt, det är jag i ett nötskal det!

Alla läxor, seriöst jag vill inte mina lärare (speciellt en) något ont men om det hade blivit sjuka en liten stund hade det varit mer än bra. Jag tror inte att vi hade fått vikarie precis och om vi nu hade fått det hade det ändå inte hänt ett skit så det hade passat perfekt. Försvinn ett litet tag iallafall eller ta vaccinet eller något då kanske ni blir sjuka en dag eller en vecka iallafall.

Gitarren, det är väl mer att jag är lat och har för mycket annat att göra som läxor t.ex. hinner inte spela och det behöver jag verkligen. Snart skiter jag i skolan, MUSIK ÄR VIKTIGARE PUNKT SLUT.

det finns mer, men detta räcker just nu.

Kommentarer
Postat av: sandra

håller med om de mesta där haha. fyfan för skolan!1

2009-11-25 @ 23:45:00
URL: http://zerozeroni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0