New Moon


okej, Igår såg jag den äntligen :) Tyckte den var lite seg i början, hände inte så mycket men eftersom jag har läst böckerna så förstår man det eftersom hon är deprimerad osv.. men sen blev det lite mer fart och då blev den mycket bättre. Tyckte den var mycket bättre än ettan, och jag tycker det är kul nu med varulvarna. Den var sorlig också, sånt gillar jag haha. Jag gillar ju Jacob jättemycket också vet inte om jag är Team Edward eller Team Jacob haha. Tror fortfarande jag är Team Edward men det är svårt..

nu ska jag gå och se Twilight altså första filmen för er som inte förstår..


Kommentarer
Postat av: sandra

duuu kan du skicka psykiatriuppgiften till mig som ska vara klar på tisdag? kommer inte in på arena :S får error hela tiden..

2009-11-22 @ 22:18:06
URL: http://zerozeroni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0