Låtlista

snodde denna av sandra :)
fast jag la till en menning själv och tog bort några där jag inte kom på låtar :P


Låtar som..

..har gjort mig glad: Queen - Don't stop me now
..har gjort mig ledsen: The Beatles - Something
.. en som både är glad och sorlig: The Beatles - Hey Jude 
Dolly Parton - Here you come again
..jag vill dansa till: The kinks - All day & all of the night
..jag vill dansa ännu mer till: Rolling Stones - Let's spend the night together
..lugnar ner mig: Robbie Williams - Feel
..jag lyssnar på för att bli pepp: Rolling Stones - Sympathy For The Devil  kanske inte bästa versionen av låten även om den är bra men jag gillar videon ;)       
..påminner om kärlek: The Beatles - All you need is love
..påminner om gamla tider: Gyllene tider - kung av sand för att vi sjöng den i skolan på skolavslutningen någon gång
..jag lyssnar väldigt mycket på just nu: Jefferson Airplane - White Rabbit
..är väldigt, väldigt bra: Rolling Stones - Under my Thumb
..jag lyssnar på när jag är kreativ:
..påminner om sommardagar: Mamas & the papas - Dream a little dream of me 
och Van Morrison - Brown eyed girl  fanns ju bara covers så fick ta den bästa!!
..påminner om våren: Bob Dylan - Like a rolling stone    väldigt fin video med en massa fina människor i!!
..påminner om en bra film: Elton John - Tiny Dancer (Almost famous)
..påminner om staden jag tycker om: Patti Smith - Free money Vet egentligen inte varför =P kanske för att hon bodde där & bor!! Punken levde i New York under 70-talet liksom!
..jag lyssnade på när jag var 14: Christina Aguilera - Walk away Hon var min Idol då :)
..jag lyssnade på när jag var 16: Robbie Williams - Supreme  hahaha och de kvinnorna som visar sina bröst haha den ena var dubbelt som stor som den andra haha
..jag lyssnade på när jag var 18: Blondie - Heart of glass
..jag lyssnar på just precis nu: Rolling Stones - Paint it black

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0