onsdag

Idag var jag först i skolan, jag, helena och daniella satte oss i bibloteket och så jobbade helena och jag med vårt arbete om musiken från 50-talet fram tills idag. Jag skrev om 70-talet idag och helena om 80-talet.. Det kommer nog bli flera sidor för jag har en massa om 70-talet jag vill skriva om haha speciellt om punkrocken förstås det är det jag kan mest ;) Vi gick hem redan vid nio tiden hård dag va? Men vi hann skriva mycket och ditta var upptagen som vanligt. Men 3:orna hade sin redovisning av sina projektarbeten så alla lärarna skulle lyssna på det. Samma sak igår fast du fick vi också sitta och lyssna, drygt. Men efter det gick jag hem till Farmor och vänta för jag skulle på ansiktsbehandling kl. 2. Har bara varit där en gång innan och det var längesedan. Jag gick först fel haha. Kom in i något annat hus där två st satt och hade fotmassage.. opss!!! Det kollade mycket på mig och undrade nog vad i helvete jag gjorde där haha. Lite pinsamt och jag bara "ursäkta, är detta hudvårds studion?" - "näää, det är nästa dörr"  Sen hittade jag äntligen rätt. Det var skönt:) 90 minuter.. jag somnade haha. Efter det gick jag och hämtade mina linser, äntligen kan jag se utan glasögon;) Det är så härligt för jag tycker absolut inte att jag passar i glasögon!!

nu lyssnar jag på the ramones
och nu ska jag se på how I met your mother, sjukt bra!!


bebe Buell någongång på 70-talet

Kommentarer
Postat av: sandra

vad är de för arbete ni skriver på musik? :O

2009-05-06 @ 19:54:16
URL: http://zerozeroni.blogg.se/
Postat av: Sophia svarar:

Svenskan :) Vi får välja uppgift själv och vi ville skriva om musik =D och det tyckte Esbjörn var en bra ide för han gillar ju också musik så han sa att det skulle bli intressant att läsa;D Äntligen ett skolarbete man tycker är kul att göra:D

2009-05-07 @ 20:18:12
URL: http://sophiaa.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0