fredag kväll

Igår cyklade jag och elin till stan och det var uppträdde och sånt det var kul.. Kändes lite som på 70-talet att ett band spelar på en liten klubb haha sånt gillar jag:) och jag träffade Anette där jag blev lite chockad att hon var där haha. men hon kollade på några av hennes elever som sjöng. För hon kom och hälsade och kramade om mig. Hon stod upp på stolen och sånt haha, Hon är BÄST! Efter det så hade jag följe hem med Per och Olov, bussen gick inte förän 57 vafan.. och kl var typ bara 15 över.. så vi bestämde oss för att gå hem från stan ända till borstahusen där alla vi bor. Det regnade också, det regnade bara mer & mer. Sen när vi var vid västervång började det värsta aså regnet gjorde ONT och det blåste så mycket att vi höll på att blåsa iväg haha. och det är inte jättelätt att gå i klackar i blåst och regn. Olov sprang sista biten men jag och per gick och jag lovar det var inte ett ända område på mina kläder som var torrt. jag har aldrig varit så blöt, jag var tillochmed blötare än jag är när jag duschar haha. DET VAR HEMSKT!! Hade mina älskade 70-tals jeans på mig=)

Nu ska jag och pappa till Ikea sen ska vi hämta benjamin:)


Kommentarer
Postat av: sandra

japp han är fransk!

aa jag vet, fick den lite sent :p

2009-05-13 @ 22:51:58
URL: http://zerozeroni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0