bättre sent än aldrig..

rundresa i FLORIDA DECEMBER 2008


på vägen till chicago visade de "breakfast at tiffany's" älskar den:), godis som vi köpte inne på taxfree:)..äcklig flygplansmat!!! och allt kul jag hade på planet det var såklart läsning, ipod och massa tidningar, sedan spelade jag och Thelma kort också :)


Jag och Jojo, Kasper och Thelma på flygplatsen i Chicago, kolla all snö, där fick vi vänta 6 timmar plus 4 timmar förseing, gissa om jag var trött, hade typ varit vaken i nästan två dygn.. Jag köpte starbucks kaffe med vit choklad mums :D 


Chicago, utanför.. det var snöstorm.. och sedan är vi framme, det är hotellrummet i Miami där vi spenderade en natt.. Vi kom fram kl halv 5 Florida tid.. så det var typ förmiddag i sverige då.. och så utsikten från hotellet i miami


Thelma och Kasper på på förmiddagen när vi skulle börja vår rundresa, först åt vi på Burger king, för vi sov förlänge för att kunna äta frukost haha.. Sen sista bilden är när vi är på väg till Key West, en liten Ö så det tar några timmar från Miami. Man får åka igenom en annan Ö först.


Mormor när vi tog en paus och gick och tittade lite på utsikten. Fin utstkt på vägen till Key West:D


 Thelma och Kasper :) och jag, Jojo, Thelma och Kasper på väg mot Key West, jag och Lotta bytade plats så jag fick sitta en stund i Caben :) Det var så härligt, solen lyste och det blåste skönt och musiken på högsta volym åhhhh:D och på sista bilden är vi nästan framme i Key West;D

Key West, inne i stan!! Ett gulligt hus i key West och så nere i Hotell lobyn.


På väg ner för att sätta sig och ta något att dricka, jag tog någon supergod lemonad och så spelade Thelma, Kasper, Filip och jag kort, tecken eller som Thelam och kasper säger "fyra manna kotte" =S



Key West var helt fantastiskt, jag hade lätt kunnat bo där.. En mysig Ö, allt ser så gammalt ut, husen, gatorna, resturangerna mm.. Det är små gulliga hus och de vackta blåa havet. Det går tuppar och hönor på gatorna haha.. De spelar live musik nere vid strändanden och där finns små resturanger där man bara kan sätta sig och ta något och dricka och titta på solnedgången och de vackra havet och segelbåtarna och samt lyssna på musiken:) Sedan fanns där massa små affärer, där de sålde bla. smycken, kläder och sånt.. allt möjligt!! åhh underbart, ta mig tillbaka!!! <3 Sen åt man mycket skaldjur också.. vi åt de nästan hela tiden, man äter det mest där!!! Kanske flyttar jag ditt någongång i framtiden, om jag blir gammal och pensionär men även innan, man kan bo där vilken ålder man än är i :D


såhär ser lilla Ön Key West ut:) helt underbar..


fler bilder kommer typ imorgon :) är ledig imorgon, nu ska jag titta på High school musical 3 haha;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0