you're a little insane well it's all a vicious game

Idag har jag varit med mormor i stan, hon skulle köpa present till mig och ville ha hjälp. Sedan var vi även på Mc donalds och jag provade den nya mc flurry MUMS :) haha, jag älskar att reta henne.

jag slickar mig på fingrarna
Mormor: nu får vi nog hämta lite servetter
Jag: nä, det gör inget jag gillar att slicka på fingrarna
Mormor skakar på huvudet och skrattar lite

I kissed the girl börjar spelas i högtalarna och jag börjar sjunga med rätt högt

Mormor: jag börjar snart undra om du tagit något är du hög? och så skrattar hon
Jag börjar skratta och fortsätter sjunga med och vifta med händerna
Mormor: de undrar säkert vad det är för galen vännina jag har med mig
jag skrattar och sjunger fortfarande med
Mormor: Vad skulle du säga om jag skulle börjat sjunga sådär?
Jag: jag skulle tyckt att du var en skitcool mormor
mormor börjar sjunga lite fast hon kan inte låten haha
jag börjar skratta ännu mer
Mormor: nä nu får du sluta annars går jag
jag fortsätter och hon går inte, det vet jag att min mormor aldrig skulle göra...

Vi ska snart på bio och se änglar och demoner!!!! :)


nico

Kommentarer
Postat av: Sandra

sv: tycker du? har aldrig sett den men om den är dålig kan man iaf dreggla över jake för han är ju typ snyggast i världen haha!

2009-06-10 @ 21:52:34
URL: http://zerozeroni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0