maybe someday I will understand why you left me

kom nästan precis hem! Idag har elin, matilda, klara och jag varit i helsingborg. jag köpte ett par byxor och en flytande eyeliner:) Vi har där rätt länge vi tog tåget redan vid 10 sen åkte jag hem vid halv 3. De drog de till stranden i helsingborg men jag var tvungen att åka hem eftersom jag skulle på körningsteori :) Anette ringde mig och sa att jag kunde komma till henne efter om jag ville för hon var ensam hemma så jag åkte dit efter och vi satt och pratade och drack tee (usch, jag hatar tee men hennes var gott) Det känns alltid så bra att prata med Anette, hon är verkligen bäst! Vi pratade om allt möjligt, jag kan berätta allt för henne som jag inte berättar för någon annan och det känns bra. Har så himla mycket som tynger? mig just nu känner verkligen att jag måste få ut det och det fick jag! :)

Imorgon ska jag först till Anette igen haha men Thelma (min  9åriga kusin från stockholm) ska sjunga där :) Hon gillar också att sjunga och hon var med mig i måndags och Anette sa att hon fick komma och sjunga om hon ville och det ville hon :D så gulligt!!! Sen efter det ska vi nog och bada, jag är barnvakt till henne och hennes bror nu. men Kasper får Philippe ta hand om när vi är hos Anette!

Benjamin sitter och lyssnar på KLASSISK musik, jag döööör! Sånt som min Farmor lyssnar på, ingen som sjunger bara en orkester.. nej nu får jag sätta på lite RIKTIG musik!!


Andy Warhol and Nico.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0