Julönskelista 2009








Allt är inte med men jag har önskat mig 5 Rolling Stones dvd :) Jag gillar faktiskt inte att få kläder i persent därför önskar jag mig inte det så mycket. Tycker hellre om att få böcker, cd-LP skivor, prynads saker..
Jag har även önkskat mig En Beatles Tavla som jag och pappa såg inne på gallerix, hudprodukter och hårproduker, ansiktsbehandlingar, pengar osv..

Längtar till studenten då ska jag önska mig en Fender eller Taylor akustisk gitarr :)

Sist men inte minst på min önskelista finns:

(man kan alltid hoppas, jag hoppas dock att det finns en riktig tomte då kanske denna presenten hade gått i uppfyllelse;) Snälla tomten!!!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0