hohoho, snart julafton!

idag har det varit en rolig dag.
Vi har klätt julgranen, ätit lussebullar, pepparkakor och druckit julmust.
sedan har jag fått höra lite skvaller det är alltid kul. Sen kollade vi på en julfilm!

Jag saknar redan musikhjälpen på svt, det var trevlig. Jag och min bror nästan satt uppe hela natten och kollade på det och snackade skit. Vissa människor önskar obegriplig dålig musik och vissa andra människor där utanför var bara allmänt konstiga.

Nu ska jag ut med hunden och sen måste jag slå in julklappar, jag har varit generös detta året och med det menar jag 4 julklappar, jag kan ha plusat på det lite för att inte verka snål men mormor fick faktiskt en av mig på hennes födelsedag i slutet på oktober, även om de nu nu var magnet man sätter på kylen men det är tanken som räknas och hon blev glad för de var minsann en fin text på den.
nej men mamma och pappa handlar och mitt namn står med och så är det. Men detta året har jag valt att ge några själv, jag är redan fattig. Nästa år ska fan göra mina egna present!

Snart blir det Anna Anka!
vissa hatar henne, vissa älskar henne och jag älskar henne!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0