Patti Lee



min stenbock haha.
Mitt medium sa att det var en stenbock som betydde mycket för mig, hon såg en stenbock i mina kort och det är Patti för jag känner ingen annan stenbock. Idag när jag satte på en video där Patti är typ 61 och sjöng Gimme Shelter by Rolling Stones på Jay Leno 2007 då blev jag så glad när hon log och sjöng och så blev varm inombords av lycka och då visste jag att det verkligen är hon som hon såg i mina tarotkort. KÄRLEK! Det låter kanske lite konstigt men vi som VERKLIGEN då menar jag VERKLIGEN älskar musik förstår det där. Det finns en sådan stark kärlek till musik och ens musikgud om man kan säga så. Självklart har jag kärlek till andra band också fast till henne är det störst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0