Horses, horses coming in

JAG VANN ÅHHH JAG VANN, jag är så lycklig!!!
Jag fick äntligen Patti Smith - Horses på LP, jag har letat överallt och äntligen fann jag den på tradera. Men gud jag höll på att förlora.. det blev krig!!! kolla såhär såg det ut, (börja under ifrån) jag för förvånad att jag vann! Jag fortsatte att buda när klockan var 11:08 och det gick? konstigt men sant haha sen helt plötsligt efter jag budat 125 så stod det avslutad auktion och jag vann åhh kan inte fatta det, vilken tur jag hade.. HAHA dom andra måste vara sjuuuukt sura SUUUUCKERS!!!!! Jag hade 100 som mitt maxbud och vips så var det uppe i det, de blev ju lite dyrare än jag trodde 125+48 i frakt men whatever, jag vill så gärna ha albumet och har letat överallt finns ingenstans, detta är det första och mest kända albumet och alla vill ha ett skitsvårt att få tag i. LYYYCKA:D


obs att jag heter littlemisshollywood haha jag har haft detta kontot sedan flera år tillbaka när jag var typ 15 eller något! jag ska byta haha!


Patti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0