sid är allt jag tänker på just nu, patetiskt jag vet

har nyss sätt på IDOL, aså jag bara älskar det, så sjuka och knäppa människor det finns! Jag ska snart gå och lägga mig, Jag MÅSTE lägga mig vid 10 annars kommer jag till skolan helt slut och sliten och jag lovar det är ingen vacker syn.

Just nu sitter jag och lyssnar på sid och nancy haha. Fan vad sids vänner hatade nancy och det kan man ju förstå, "she was like a dark cloud" och "I fucking hate her" "vi gjorde allt för att få henne att försvinna, hänge henne ut från ett fönster" haha älskar hur dom pratar! dialekten <3 men man förstår varför dom hata henne när man ser denna videon. Desutom förstörde hon Sid helt, som han ser ut och uppför sig i denna videon jämnfört med i början. Men iallafall så är alltid sids röst så fin, aså man blir helt åhhhh knäsvag haha<3 scysst av sid att ha den tröjan när nancy var jude inte för hon var trogen eller ngt men ändå. Fast sid hade nog bara på det för sin image annars hade han nog inte varit tsm med en jude eller haft en svart kompis. aja!

pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0