ge oss LSD, haha

hej ho..

idag var det en rolig dag i skolan, först hade vi makeup och jag sminkade först camilla och först skulle jag ta dagkräm i hennes ansikte, jag råkade ta lite för mycket. Hon blev så kladdig haha. Hon liknade en snögubbe. Jag skrattade hela tiden och det gjorde camilla med så och tårarna rann, gick ju knappt att sminka henne så mycket vi skrattade. haha! Sen efter det var det samhällskundskap så jävla drygt, men jag och camilla satt där ute med Helena och Sandra snackade om en massa bla. knark alla typer av knark, det är så intressant. jag är väldigt intresserad av det haha fast det var nog alla och så snackade vi om en speciell sida/forum där dom snackar om allt, jag och sandra brukar vara inne där och kolla haha om knark mm.. jag är typ inne där varje dag. haha det är så kul. Sedan gick vid och åt vid kvart över elva fast jag och sandra äter inte, för vi har inga matkort men vi följde med de andra vi satt där till typ 20 över 12 haha snackade om allt möjligt, hästar, barn (som jag och camilla inte vill ha) jag, camilla och sandra bara vill leva livet först eller inte ens ha barn men de andra två ville ha typ om ett år haha. menmen, sen vi till bussen och åkte tlll busstationen och åkte hem. Alla ska till olika delar, jag till borstahusen, camilla och helena till Häljarp och Sandra till Svalöv, trevligt:)

nu sitter jag här och lyssnar på fina debbie harry, så himla fin hon är. Älskar när hon uppträder, snygg klädstil, hår, makeup och ja hela hon.  älskar henne <3 kolla så fin hon är-- går inte en dag utan att jag kollar och lyssnar på henne:)




ikväll blir det idol och choklad eller ngt men jag måste plugga innan det:( jävla naturkundskap och nu ska jag gå in och kollade på den där sidan jag nämde haha, så kul:)

Kommentarer
Postat av: Anonym

HEJ!

jag brukar (antagligen som du) gilla att få kommentarer. Och ofta om vad folk tycker när jag tyckt till om något. Jag skulle bli super glad om du la en kommentar om mitt inlägg om en tvist mellan mig och min tränare. Länken: http://miilliisens.blogg.se/2008/september/oproffessionellt.html#comment



Ha det bra :)

2008-09-29 @ 21:40:21
Postat av: Sandra

haha usch med barn, fattar inte hur dem tänker :P vi får leva livet som knarkare först hahaha!

2008-09-29 @ 21:43:29
URL: http://zerozeroni.blogg.se/
Postat av: Sophia svarar:

haha, ja eller hur USCH. Ja, det får vi allt göra:) Vi får resa runt och leva livet och knarka ;) hahahaha..

2008-09-29 @ 21:48:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0