Pete doherty och Patti Smith är alltid bra..



har inget att göra nu precis, jag sitter här i lilla rummet på OP och camilla med, fanns inga fler bärbara datorer så jag får ta den statunära (stavas?)  för jag var sen också, camilla fick en bärbar men det funkade inte föräns 20 minuter efter eller något. =S men det är skönt att sitta här själv, bara vi två då får man iallafall spela musik utan att störa andra. Just nu lyssnar jag på Pete Doherty. Han är så jävla snygg och den låten är så jävla bra, så härlig på något sätt. (det är den ovan) Lyssnar även på Patti Smith som var populär på 70-talet, så jävla bra.. lägger upp låten senare.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Svar: jaa klart jag kollade på femman haha :p

2008-11-05 @ 12:56:08
URL: http://zerozeroni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0