fredag och FÖRKYLD :(

idag var det ingen lång dag i skolan som vanligt :) skönt skönt...
men jag har börjat bli FÖRKYLD och jag som ska repa på söndag aså nej pallar ej. Jag kommer ju inte kunna sjunga över huvudtaget :( komma låta skit hemskt. HJÄLP! Ska ringa Anette (min sånglärare) och prata med henne iallafall. Idag ska jag på Bio men imorgon ska jag BARA ligga hemma och äta vitaminer, dricka the med honung och vira in mig in min långa stora halsduk och en filt och kolla på film, så jag kan bli frisk någon gång. Måste till stan på dagen, ska nog köpa en fransklänning, vinter känger och en kofta, hittade snygga grejor i stan igår med E & E :)

Innan idag var jag ute med charlie, haha som han leker i snön, typ första gången han ser snö förra året var han ju bara valp och då var det knappt inget snö. Jag la mig i snön med honom på kullen och kastade snö på honom, och han åt snön haha. Det är så roligt för han är ju vit men när man kommer ut med honom i snön så blir han beige istället för snön är ju så vit haha. Men han är för söt och helt störd, bet mig hela tiden när han lekte haha jävligt hårt men det är kul.

puss


debbie harry

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0