back in the day

Idag slutade vi tidigt som vanligt för ditta kom inte som vanligt, en annan lärare kom in och sa att hon var på väg men sen gick det en timme, sen 1 ½ timme och sedan två timmar osv. Åkte hem och hämta charlie och sedan gick vi till mormor och så åt jag där, mysigt. Sedan så fikade vi, kollade i hennes gamla album från förr och på hennes gamla skor från 50-talet bla. jag hittade ett par jättefina från 70-talet och jag fick dem:) De var bruna med klack. Tyvärr hade hon typ knappt sparat några av hennes 50,60,70 tals klänningar vilket suger. Såg några i hennes album som var så fina men tyvärr :( Hon har till och med slängt sin bröllops klänning, haha typiskt henne hon bara tänker "äsch, inget att spara" . Sen kollade jag även när mormor var liten, haha när hon var bebis, och uppåt helt sjukt att se. så längesedan. kan inte ens tänka mig att hon varit 5 år. Sedan kollade vi också i Morfars album.. åhh, önskar att han levde!! Jag hann bara bli två år sedan dog han:( JAG ÄLSKAR ATT KOLLA I GAMLA ALBUM, det är typ något av det bästa som finns, haha. Speciellt från mormors tid, det var så annorlunda då.

nu ska jag dricka smoothie, sandra jag hoppas du kommer imorgon! :)

Kommentarer
Postat av: Sandra

jag kan inte komma imorogn, jag ska till tandläkaren igen och laga ett hål fyfan!!! och de går inga bussar efteråt:/

2008-11-12 @ 22:22:03
URL: http://zerozeroni.blogg.se/
Postat av: Sandra

jag kan inte komma imorogn, jag ska till tandläkaren igen och laga ett hål fyfan!!! och de går inga bussar efteråt:/

2008-11-12 @ 22:23:08
URL: http://zerozeroni.blogg.se/
Postat av: Sandra

jag kan inte komma imorogn, jag ska till tandläkaren igen och laga ett hål fyfan!!! och de går inga bussar efteråt:/

2008-11-12 @ 22:26:34
URL: http://zerozeroni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0