listalista

Matvanor: inte så jättebra men försöker bli bättre
Bästa maträtt: så olika men har en speciell god soppa som jag bara ÄLSKAR sedan plankstek och sånt mums, sedan gillar jag Burger king sjukt mycket :P haha
Bästa dryck: Cola
Hat dryck och maträtt: blodpudding 
Bästa alkoholdryck: xcider
Använder du smör på smörgåsen: Ja
Smågodis eller färdiga påsar: Smågodis
Favoritglass: B&J
 
Shoppingvanor: Jag shoppar mest skivor, böcker, filmer och sånt och det blir mycket
Hur mycket shoppar du för varje månad: det är olika
Har du mer skor än kläder: Nej
Favoritplagg: Klänning och mysiga tröjor och så älskar jag svarta tunna strumpbyxor för jag tycker inte om att bära jeans
Hatplagg: hmm vet inte

Arbete, utbildning: omvårdnad, inte för jag ska bli något inom det!
Jobbar eller pluggar du: pluggar
Vad vill du bli: framgångsrik&lycklig :)
Trivs du med ditt jobb/din utbildning? nej, fast kan vara kul ibland med vännerna i skolan men det är de enda.
Är lönen viktigast: absolut inte viktigast men måste kunna leva på det såklart! 

Boende: Radhus
Lägenhet eller hus: Slott ;) haha nä men en storlägenhet i New York fast ville är rätt bra det med:)
Framtidsplaner med boende: En stor lägenhet i New york :)
Litet eller jättestort: Stort
Drömboende?: LÄGENHET I NEW YORK sen ännu längre fram kan kanske en gård i England eller längre söderut i USA med massor av djur haha :)
Landet eller mitt i stan: Stan just nu!

Mysigt eller sterilt:
Beror på
Har du barn: Nej
Är otrohet okej: beror väl på hur man ser det 
Älskar du någon: självklart!
Betyder familjen mycket för dig: ja 
Är du lojal: ja
Tycker du om att dricka dig full: nej
Hemmafest eller krogen: hmm


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0