studenten

okej. Jag var på elins student och som jag asgarvade speciellt åt Elins kommentarer till benjamin (nej inte min franska kompis men till elins "lillebror" eller vad man nu ska kalla honom) men det kan vi ta någon annandag. Jag var även DJ en liten stund på elins student jag spelade bl.a. Patti Smith (självklart), The Beatles, David bowie, Blondie och lite Kate Bush (tänkte lite på Sandra där det hade gjort henne glad ;) efteråt åkte vi till stan där en tjej från stockholm började prata med mig och hon visste inte ens var hon var, hon hade åkt ända från stockholm till skåne helt sjukt och trust me när jag säger att hon antagligen inte ens visste att hon var i skåne haha sedan till helsingborg men där var dött och sen till jims lägenhet och där sov vi. Jag har sovit i ungefär 4 timmar. Sedan satt vi där och kollade på TV ett tag, duschade och spelade tvspel som fick mig att asgarva för elin var så jävla dålig hahaha. Det tog typ 20 gånger innan hon kunde hoppa över från en sida till en annan så hon dog hela tiden och hon gav sig fan inte när jim skulle hjälpa henne att komma över "NEEEEJ JAG SKA KLARA DET" Så vi skrattade sjukt mycket!! Jag kom hem vid halv 7 idag så det var inte sålängesedan. ja mycket mer än så men för att sammanfatta det hela.. hoppas ni andra hade en trevlig student trots regnet. Nu firar vi min födelsedag lite extra eftersom  det inte blev igår för studenten (Jag som ville stå i centrum =P) haha men på elins student sjöng dem ändå för Gethel (Elins mamma) och mig 2 gånger för vi fyllde båda år igår! :) Nu har vi ätit tårta med jordgubbar på och så har jag myst med charlie (finaste hunden i världen och knäppaste, förstår inte hur man kan älska en sån knäppis så mycket som jag älskar honom, haha.)


Kommentarer
Postat av: Sandra

haha åh vad kul att vara dj ;)

2009-06-13 @ 23:54:30
URL: http://zerozeroni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0