lördag med underbaaaaaar muuuusssiiikkk

Idag har jag varit hos mormor och hämtat böcker som hon lånat av sin kompis. De handlar om den andliga världen precis vad jag älskar, jag har lästd en för längesedan men ville att hon skulle låna den igen för jag minns inte så mycket. :) Jag fick låna 2 böcker den här gången! =)

Nu luktar här lamracks, jag känner mig rätt grym när jag äter de om jag ska vara ärlig men jag försöker att inte tänka så mycket på det...
Nu lyssnar jag på en massa bra gammal musik 500 bästa låtarna av rollingstone magazine det är bra det!!! sen är det fotboll i bakrunden inte alls kul men lite trevlig stämning iallafall!! Benjamin är iväg i malmö med sina franska vänner han träffat på pappas jobb det är en bit äldre än honom men det är ju kul att han får vara med dem någon dag & få prata franska:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0