a color isn't just a color

okej lite olika hårstilar jag funderar på nu är trött på mitt hår:

1: jag färgar det platinablond som marilyn, parmanentar det






2. Jag behåller det blonda som jag har nu fast jag får ta bort det som är lite gult med silverschampoot och så klipper jag lugg den frisyren som nico har
det finns inte jättemånga färgfoton på Nico där man ser hårfärgen bra





11744437926590.gif image by meyow22
men hittade denna, här ser man hårfärgen rätt bra! och så frisyren nico har här:




4: färgar det brunt såhär som bebe buell, klipper antingen lugg som hon har på vissa bilder eller inte





eller så tar vi svart såsom katy perry och frisyren med så fint!








fyfan vad svårt altså.. bara det att det tar så långt tid att få tillbaka det till blond igen!! äsch jag vet inte, jag kanske ändå trivs bäst i mörkt haha eller inte jag vet inte så svårt.. behöver hjälp altsåå!



Patti Smith konserten del 2 kommer upp typ imorgon tänkte skriva det idag men ska bort ikväll så det får vänta, är fortfarande sjuk så får väl se hur det går menmen:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0