lång men rolig Torsdag

Jag har haft rätt kul idag, lång dag men har skrattat mycket haha och läst skvaller tidningar, för det mesta har det inte funnits så mycket att göra. Men jag har annars skrubbat toaletter kul va? haha Men nu är jag iallafall ledig två dagar. Fredag och Lördag sedan är det praktik booring. Nej, faktiskt inte så. Det är rätt kul lite långa timmar bara det är det som är tråkig, jag vill ju ha tid till att läsa haha. Har blivit helt besatt av Twilight böckerna. Jag har snart läst ut tvåan, bara några sidor kvar. Jag hade redan läst ut den ifall det inte varit för praktiken, haha hinner ju knappt. Sen har jag ju den där dumma boken som vi måste läsa på svenskan. Den är så jäkla tråkig så det är sjukt! Men nu kan jag iallafall läsa Twilight hela helgen!!

Imorgon ska jag på sånglektion 13.20 och då ska jag inom bokia och handla Twilight ~~ Eclipse så jag kan börja läsa den. åh, spännande.  sedan jag började läsa inte som andra döttrar har jag blivit helt besatt av böcker. Jag läste typ aldrig innan det och nu läser jag hela tiden och det är så kul att läsa, jag älskar det:) och inte som andra döttrar är en av de bästa böcker jag någonsin läst, jag kan fortfarande gråta till den boken. helt underbar!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0