What did you mean by "No sense makes sense"? I don’t know. That is what Charlie (Manson) told me.

jag drömde om the manson family. Jag drömde att de mördade igen, man visste inte vem som var med. Så man kunde aldrig vara säker på vem som vara nästa på tur. ahh, så rädd jag var! Jag tror jag vaknade precis när jag mötte en som var medlem men minns inte, hemskt var det iallafall!


Charles Mansons mistresses. Patricia Krenwinkel, Susan Atkins och Leslie Van Houten
Leslie Van Houten var inte med under Tate morden men var med under andra kvällen då de knivhögg Leno och Rosemary Lebianca.

Alla tre ångrar sig idag, men 1969 trodde de att de var rätt och sjöng och log i rätten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0