26 Augusti 2009

Har varit hemma idag, mår sjukt illa och har ont bara. Imorgon ska jag vara ledig i princip ska nämnligen till ett medium, snacka om att jag är nervös. Tänk så vet hon precis ALLT om en, hur läskigt är inte det? tänk så får jag kontakt med någon av mina kära som dött? åhh altså jag har inga förväntningar över huvudtaget för jag har aldrig gjort detta innan men alltid varit intresserad av det, så det ska bli kul och jag är mest nyfiken på hur det fungerar!


Sharon Tate så söt. Detta måste vara precis innan hon dog, hon har ju rätt stor mage och hon var 8½ månaders gravid när hon blev mördad. Så söt hon är, jag brukar i normala fall INTE tycka det är snyggt att vara gravid men på henne är det verkligen det. Kanske för att hon bär så stor klänning istället för en sådan som sitter så tajt som vissa andra bär då är det bara fult. nej stora klänningar ska det vara såna Hippie klänningar :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0