Frankfurt för Patti Smith <3

hittade lite bilder från Tyskland  när vi var på Patti Smith konserten på denna datorn som pappa tagit..




efter Patti Smith konserter tror jag? när vi satt i resturangen på hotellet! Vi var hemma typ halv 11 eller halv 12!


hotell resturangen samma kväll! ine för att man ser speciellt bra wellwell,..


Så såg det ut utanför konserten, vi var där vid ett och konserten började vid åtta :) Men vad gör man inte för Patti Smith? :) Fast det var mysigt, vi hittade en liten snabbmats resturang 7 min ifrån bara så vi var där två gånger. Sedan så låg vi i gräset och sov :D


tjaaa jag är världens största Patti Smith fan och jag avgudar henne syns det?


När vi sitter och väntar på att gå in vid scenen, där var mat och sånt först :D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0