fredag

men bra att detta inlägget funkar nu då. vet inte hur länge det inte gjorde det.

onsdags och torsdags var jag med elin, har inte träffat henne på länge. I onsdags var vi i stan och sedan på stallet när hennes lillasyster red sen kollade vi på idol. Sedan i onsdags åkte vi till mcdonalds och sen köpte vi godis och och så cyklade vi till konsum och handlade cola med som vi glömde och kollade på idol.

Idag var jag hos Anette fast, visade en fin låt jag vill spela in as tears go by skriven av mick jagger och keith richards från the rolling stones, det var deras första hit fast det var marianne faithfull de skrev den till.
Anette tyckte jag liknade henne jättemycket haha.. och sa "inte konstigt att du är dragen till henne" haha. men hon är så fin så jag bli bara glad. Fast har ju brunt hår nu, kanske skulle liknat mer om jag haft det blonda som innan.


åhhhhh så sjukt fin.. Marianne var bara 19 år där, som jag!


ikväll blir det idol och sen slumdog millionare

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0