bara lite tankar mitt i natten..


Sharon Tate

Världen hade varit bättre med dig...

jag vet att jag tar åt mig tragiska händelser djupt in i hjärtat men detta är ändå ännu mer än jag brukar.. för hon dog på ett hemskare sätt och hon var en vacker människa på utsidan och insidan vad man har läst så finns det ingen som har ett ont ord om henne även innan hon dog. Det borde finnas fler sådana människor! Varför är det nästan alltid fina människor som dör? nej jag ska försöka bli mer som Sharon, hon är en förebild! Megan fox kan ju slänge sig i väggen.. Sharon är 100000000 vackrare.. Visst är megan fox snygg (inte enligt min bror och han är nog den första haha men han gillar mer naturliga t.ex. sharon tate) men Megan har ju opererat sig sen är sharon mer vacker megan är mer hhmm sexig? och vacker är bäst :) Sen är Sharon så naturlig och söt.. Man blir så glad när man ser henne..

och sen en sista fundering.. Varför kunde inte jag fått leva på 60-talet?? Jag vill se The Beatles och Rolling Stones live som unga.. denna musiken som finns nu suger!!


















































Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0