äntligen har jag sätt den ;D

jag har det bra här i stockholm=) idag var vi och bowlade allihopa på heron city jag kom tvåa iallafall haha. Igår var jag och Thelma på bio på heron och såg Hannah Montana - The movie. haha men det var faktiskit jättebra, jag gillar hannah montana det är riktigt bra program! Men idag efter bowlingen köpte hittade jag Patti Smith - Dream of life och jag köpte den direkt, som jag väntat. Sedan köpte jag och gud skapade kvinnan men djävulen skapade Brigitte Bardot men jag har inte sätt den ännu =P sedan köpte jag en annan hannah montana film till thelma som present så vi kollade på den när vi kom hem och badade i poolen sen satte jag på Patti Smith - Dream of life och jag lovar jag satt och var överlycklig när jag satte på den så lycklig jag är haha.. men sen var den lite sorlig också, fick lite tårar i ögonen!!  Fast den var rolig också haha Patti och en kompis berättade vad det värsta stället de kissat på var och Patti hade kissat när hon var på flyget och så satt hon brevid piloten och där var antagligen ingen toa och hon hade bara en flaska med sig som hon hade haft vatten i innan så hon underhöll piloten och pratade med honom sedan så blev där mycket turbolens så han var lite upptagen så då passade patti på att kissa i vattenflaskan hahaha.. precis brevid honom haha!




patti smith åh jag blir så lycklig denna låten är fantastisk!! finns ingen bättre än patti!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0