9 things you didn't know.

saker ni visste eller inte visste om mig

1. jag kan inte sova utan mitt lam (gosedjur) jag tar inte med honom när jag är borta men jag kan inte sova utan honom om jag sover hemma haha.
2. Jag är inte överförtjust att gå ut typ till puben, jag går hellre typ till en liten konsert och lyssnar på något band som de gjorde back in the day (70-talet) länge leve CBGB!!!!!
3. jag hatar att på i detta lilla skitiga landet, jag flyttar direkt när jag tar studenten!
4. Jag tycker att de flesta svenska kändisar är rätt pinsamma och urtråkiga.
5. När jag var 15 så var britney spears typ min största idol ett tag, sedan insåg jag hur dålig hon egentligen är!!
6. jag vill prova någon typ av drog minst en gång innan jag dör och jag tänker inte fega och ta typ harsch jag tänker mer typ heroin haha 
7. det som berör mig mest djur. Jag räddar till och med nyckelpigor som ligger i vattnet! om jag ser ett djur dö på film jag klarar knappt det!
8. jag älskar barnfilmer fortfarande, jag älskar titta på hannah montana
9. jag tycker inte zach efron är snygg jag tycker men han ser ut som en liten pojke med en massa brunkräm i ansiktet

kommer fler någon gång!

och så måste jag tillägga en sak Tokio Hotel är sjukt totalt överskattade! När jag först såg dem tänkte jag bara Är det en tjej, en kille eller kanske en transa? Iallafall han där sångaren, hur kan folk seriöst tycka att han är snygg? Nej det är INTE sexigt när en kille försöker likna en tjej! Sen när blev det de? sen ska vi inte gå in på hur han pratar, det är hemskt. Men det kanske är som med T.A.T.U allt är bara ett trick för att tjäna pengar om något år kommer han klä sig som vanligt och så säger han "Det var bara ett PR-trick" jag kan fan inte komma på en annan anledning varför någon vill se ut på det sättet. Om det hade varit på skämt hade det varit en annan sak!


men jag måste ändå säga, hade han varit en tjej hade han varit rätt söt. Kolla händerna, det är ju tjej händer? jag blir lite förvirrad är det kanske ändå en tjej?


Kommentarer
Postat av: sandra

tycker han är sjukt lik johan palm på den bilden HAHAH

2009-06-01 @ 23:41:14
URL: http://zerozeroni.blogg.se/
Postat av: Sophia

haha ja faktiskt. Jag tycker det är lite läskigt haha!

2009-06-02 @ 10:21:39
URL: http://sophiaa.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0