These days I sit on corner stones, And count the time in quarter tones to ten.

Uttråkad med ett stort U.

jag får panik, jag har så tråkigt att jag tillochmed sitter och roar mig med att svara på en Hameds meddelande till mig på MSN. Han är tydligen från Frankrike och skriver saker som "haw are you?", " wat do you do?", " samthink lik that", " so you cant spik franche?", " ah you can rid sam think?" " soy i m not goud in inglish" verkligen roande..

Om en person kommer från ett annat land och inte kan bra engelska då verkar den personen alltid dum i huvudet (ursäkta men det sant) för man fattar ju knappt sammanhanget vad han/hon säger men egentligen kan ju den personen vara hur smart som helst. ja jag har egna erfarenheter av de där, fast han var nog dum i huvudet på riktigt..

Nej snälla, nu tvingas jag äta sill, så jävla äckligt kom och rädda mig härifrån någon... jag står inte ut att vara här längre, men vet ifan vad jag ska ta vägen heller. haha

man hör ju bara den där jävla musiken utanför tivolit här ute, massa äckliga gubbar som ger gratis åkturer till 14-åriga tjejer. Jag och Elin såg några igår, aså så jävla äckliga. Typ glor så äckligt och typ tutar när de sitter i bilen och vänder sig om... ÄCKEL haha. men ska ändå dit på lördag med elin antagligen haha NÖRDAR!!

kan man dö av uttråkighet? för då gör jag det fan nog snart..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0