The Trees They Do Grow High And The Leafs Do Grow Green

Har varit hos elin idag vi gick till konsum och köpte daim glass och tittade på film och lyssnade på musik! :)

åh så fin låt, jag har lyssnat på den hela tiden nu. Den berör mig och hennes röst är så vacker. jag får lite tårar när jag hör den. Patti sa att hon och Joan (sångerskan som sjunger denna låten) sjöng den här låten inne i omklädningsrummet när patti fick träffa henne. Patti sa också att hon brukar lyssna på Joan när hon var 15 år och att hon grät när hon såg hennes konsert för första gången och att hon har så vacker röst och det har hon verkligen.


så himla fin låt och rösten så vacker! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0