skolavslutning

Egentligen borde jag vara superglad för det är sommarlov nu, men det är jag inte. Jag har precis varit på väla, astråkigt men de tvingade mig att följa med och de fick mig på dåligt humör plus massa andra saker som hände efteråt. Jag hade typ på mig det fulaste man kan ha, ett par as stora ROSA mjukisbrallor, hittade inte mina svarta! Jag ville verkligen gå i mjukisbyxor, tycker det är skönt att ha det när de regnar. Alla ska glo, okej inte alla men vissa men det skiter jag i. Kan inte dom fatta att alla vill inte klä sig i jeans och vara "trendig" ibland vill man klä sig SKITFULT!!! och det ville jag idag, fast det händer rätt ofta. Jag tycker allt modebloggande är så töntigt.. jag hatar det! Jag tycker det är kul med kläder men jag behöver ingen annan som säger åt mig hur jag ska gå klädd. Jag älskar att bara gå i en T-shirt men något bands namn på, det tycker jag är skitsnyggt.

Idag är jag inte på topp precis, jag är rätt irriterad eller jag blev det när jag var på väla eftersom alla ska bråka, jag ville ju inte ens följa med. Kul verkligen och så är det min födelsedag imorgon SUPER! Hoppas det blir bättre imorgon iallafall. Lägger upp en rolig interjuv med Patti istället då blir jag på bättre humör, jag asgarvar åt denna interjuv så rolig. Hon är så häftig för att vara 52 hon var det i denna interjuv iallafall nu är hon 62, hon fyller 63 i December:) Hon klättrar på bordet i denna interjuv haha och så tar hon över programledarens plats och så är hon så söt för i början tycker hon det är lite pinsamt att vara med, hon är lite nervös. aww, så sött!!



Fick konsert biljetterna idag iallafall :D De kom med en leverans och lämnade dem innan idag vid 4 tiden då blev jag jätteglad och började gråta haha, JAG VET!!! Men jag är ju så glad att jag äntligen ska få se henne HON ÄR BÄST!!! <3

Kommentarer
Postat av: Sandra

haha men de är ju skitskönt att gå i mjukisbyxor, de gör jag för jämnt :p haha.

2009-06-12 @ 01:22:26
URL: http://zerozeroni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0