pojken i randig pyjamas



Har precis sätt denna filmen, Pojken i randing pyjamas och gud så bra den var och hemsk. Hur kan människor vara så vidriga? jag förstår det bara inte. Slutet var så fint och jag har har inte gråtit så mycket på länge. Jag grät nästan genom hela filmen det var en massa som var sorligt men SE DEN, Den är absolut värd alla bra betyg den har fått. Denna filmen är den bästa filmen jag någonsin sätt som handlar om andra världskriget. Kul att man får se det genom ett barns ögon också. Nej nu kommer jag gråta mig själv till söms inatt!! :'(


Kommentarer
Postat av: sandra

åh har den på datorn.. måste se snart.. :p

2009-06-04 @ 22:20:57
URL: http://zerozeroni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0