maybe there still hope for us?

Igår var jag på centersyd med elin och lovisa, där är så jävla dött. Jag blir bara deprimerad av att gå in där, usch haha. Men kollade på en ring och fick fan inte av den så tänkte säga till han i kassan "du jag får inte av den här så jag får helt enkelt ta med den hem" men det sket sig Men vi åt där iallafall sen drog vi till campingen och satt i gräset och pratade..


jag känner mig som nico just nu

nu får jag ta börja ta tag i mig själv,
jag får börja läsa punk boken igen
så jag går tillbaka till mitt gamla liv
det jag ville innan det här hände
och utan att tänka på allt annat
frågan är bara om jag klarar det?

nu talar jag i gåtor igen men struntsamma
är bara jag som ska förstå..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0