maybe one day we could be together

Idag har jag legat på stranden, jag och elin gick dit vid 11 sen låg vi på stranden med några andra till 3 tiden. Sen drog jag hem ett litet tag sedan drog jag till campingen igen för matilda jobbar där och hon hade precis slutat jobba så elin, lovisa och jag gick dit. så vi låg och pratade ett tag och badade, fast jag badade aldrig men doppade fötterna iallafall :) jag har bränt mig som fan, hela ansiktet är rött och mitt ENA ben. fuck, nu måste jag bränna det andra också haha.

Nu har jag nyss duschat och vid 7 ska elin, matilda, klara och jag ska äta på hamnkrogen här nere..


nico, andy warhol och någon annan

death is easy life is harder


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0