jag har aldrig varit såhär lycklig förut iallafall inte på länge

JAG ÄR ÖVERLYCKLIG JUST NU!!!!!!!!!!!!
Pappa sa typ vid 8 så när jag satt och lyssnade på musik
SOPHIA SOPHIA??
Jag: JAAAA??
Pappa: var köper man biljetterna till konserten?
Jag: På hemsidan
Pappa: Ska du inte göra det då?
Jag: *Överlycklig* VAAA??? ÅHHHHH säkert? TACK TACK TACK
och så grät jag glädetårar och pappa skrattade..

och mamma sa: Men, hon skulle ju få det som en överrakning..  du får det som föselsedagspresent :D:D:D:D

SEN VAR JAG LYCKLIG HELA TIDEN, JAG KUNDE INTE SLUTA LE OCH DET KAN JAG FORTFARANDE INTE!!!!!!!!!!!!!!
JAG KAN INTE FATTA DET.... JAG SKA SE PATTI SMITH LIVE I TYSKLAND, JAG KAN INTE MINNAS ATT JAG VARIT SÅHÄR LYCKLIG FÖRUT!!!!!!!!!!


SNART FÅR JAG SE HENNE!!! Snart får jag uppleva det här, det kommer bli magiskt.. jag kommer få tårar i ögonen när jag sitter där på konserten!! Kolla bara så söt hon är speciellt när hon sjungit klart och alla apploderar så ler hon åhhhh världens finaste leende!!!!

Kommentarer
Postat av: sandra

guuud vad glad jag är för din skull! sjukt roligt:)

2009-06-07 @ 00:47:03
URL: http://zerozeroni.blogg.se/
Postat av: Sophia

:D:D:D:D jaaa ohh, jag blir så glad!!!! Hoppas du någon gång får se KATE BUSH, JAG HÅLLER TUMMARNA FÖR DIG:D

2009-06-07 @ 15:50:37
URL: http://sophiaa.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0