jag är kär

I fredags var jag med elin, hon skulle jobba dagen efter.. vi satt på campingen ett tag och pratade om allt möjligt. Det var kul! Sedan drog vi hem till henne satt och kollade på almost famous (min favorit film).

Idag var jag på stallet med min moster, hennes man och mina kusiner Min moster var där alltid som ung för hon hade häst där innan hon flyttade till stockholm så hon hälsade på sin gamla kompis där, han har ett stall.. !!! jag hittade världens sötaste kattunge! seriöst jag funderade på att ta med den hem, den var så liten och gick den efter mig hela tiden, kunde inte lämna den och när jag höll den så låg den och tittade in i mina ögon med sina isblåa små ögon.. När vi skulle ta in hästar så hade jag den i min famn haha gick runt med den hela tiden.. När jag försökte lämna den så la den sig på ryggen så jag fick klia den på magen och när jag skulle åka hem lämnade jag den inne i ladan men det bara följde efter mig så jag gav upp efter några försök så jag sa till Tommy, nej nu får du ta hålla den så vi inte kör på den.. Ska nog dit snart igen och då vill jag ta med den hem och bada och mata den.. Herregud jag är kär!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0