i wont give up, wont give up, dont let me give up,

Idag har jag varit hos optikern, ska få nya linser. Jag fick även hem The Sims 3 idag, haha! JAG VET, men det är det ända spelet jag spelar och det är rätt kul. Jag och pappa har nyss sätt How I met your mother och nu lyssnar jag på Patti Smith - Birdland åh så bra & sorlig. om jag ändå kunde få höra dig live, åhh vill så gärna! Jag får väl åka till Tyskland själv då men det är inte heller så lätt.. Någon som vill till tyskland? Hör av er! ;) =D Blir ju en rolig liten semester, finns billiga tåg och flyg och det är bara typ 2 eller tre dagar.

And fell on his knees and looked up and cried out,
no, daddy, dont leave me here alone,
Take me up, daddy, to the belly of your ship,
Let the ship slide open and Ill go inside of it
Where youre not human, you are not human.

Patti Smith - Birdland

nej nu ska jag gå & se Twilight filmen, det var ett tag sedan nu!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0