en helt vanlig måndag

jaha då gick man till skolan idag fast jag tänkte att det kommer sluta med att vi inte har några lektioner och vi får jobba hemma. Jag gick ändå dit eftersom Anna och Camilla insisterade på att vi hade lektioner men gissa vad som hände först kommer U och säger att vi får jobba fritt och sedan får man reda på att E inte kommer förän i eftermiddag och vi har alstå ingen lektion!! En helt vanlig skoldag på selma lagerlöf gymnasiumet. Min mormor tycker inte dom är riktigt kloka haha. Sedan ringde man efter henne och vi åkte och handlade jordgubbar och sånt gott. Sedan satt vi i hennes trädgård och åt jordgubbar, läste och drack sockerdricka och hon stor rökte som vanligt, Men mysigt var det!

I onsdags var jag på bakken det var trevligt, vi åkte in redan vid 11 tiden. Det var jag, Elin, Kajsa, Lina och Martina!  Vi åkte häst och vagn in till bakken haha. Vi åkte i princip allt men bakken var mycket mindre än vad jag minns det, men väldigt kul. Vi sjöng tillochmed karaoke på en bar och blev filmade det du!! Fast elin vågade inte hon tycker fortfarande att hon har typ den hemskaste rösten i världen! Vi gick inte hem förän det nästan stängde vi hittade nya trevliga kompisar inne i baren haha. Folk som hade hand om karusellerna kallade oss "the crazy sweeds" eller vad de nu sa.. det var rätt kul! Dom har en ny karusell som heter tornardo den var sjukt rolig, vi åkte den 3 gånger på raken för där var inte mycket folk=)

Imorgon har vi studiedag, jag tänker njuta av det som jag gör varje gång men denna gången kommer jag nog njuta en anning mer för jag vet att Camilla och Anna antagligen kommer jobba jättehårt imorgon, vår lärare D frågade nämnligen om Camilla kunde komma till ett äldreboende imorgon och jobba som vikarie för alla lärlingar kanske inte kommer. De ska nämnligen ha hand om äldreboendet alldelles själv. Sedan frågade hon mig men jag har ju så mycket att göra så jag sa att jag inte kunde och sedan frågade hon Anna också. hahahaha, skadeglädje!!



Kommentarer
Postat av: sandra

HAAAAAAAAAHAHAHHA gud vad rolgit de med camilla och anna på äldreboende HAHAHA

2009-06-01 @ 23:38:59
URL: http://zerozeroni.blogg.se/
Postat av: Sophia

HAHAHA, JAG VET! Camilla vågade inte säga ifrån så hon sa bara "ehmmm ja men det kan jag väl" och så rodnade hon lite. hahaha!!! NJUT AV FRIHETEN IDAG=)

2009-06-02 @ 10:25:18
URL: http://sophiaa.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0