katy perry




som sagt jag brukar inte lyssna på dagens artister för de tilltalar mig inte så mycket, jag lyssnar ALLTID på radiokanalen gamla godningar för 50,60,70, 80 -tals musik är mer för mig men ibland kommer där artister som jag gillar men mest band som t.ex. coldplay, the killers, oasis, pete doherty osv kanske inte jättenya band man från 90-talet iallafall och the killers & pete är väl från är senare.. Lady GaGa tilltalar mig inte alls usch, dåliga låtar (poker face är helt ok men det är den ända) som låter nästan likadant och sen ska vi inte gå in på hennes stil. Men så fann jag iallafall Katy Perry och jag gillar henne verkligen hon är i min smak, hennes låtar är faktiskt bra och hennes stil är helt underbar.. hon har blivit min nya stilikon, jag ska börja klä mig som henne så som en pinupa från 50-talet. Sen verkar hon ha en rolig personlighet också läser hennes blogg även om hon inte uppdaterar jätteofta men har läst igenom den och hon är härlig! Jag funderar skarpt på att färga mitt hår svart som hennes när jag tröttnat på det blonda, har ju haft svart förut! Det är så fint och om man är blek är det också fint!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0