fredag

Idag har jag varit och lämnat Thelma och Kasper på flygplatsen i Malmö, de skulle åka själv hem till Stockholm. En flygvärdinna tog hand om dem för de är ju bara 9 och 7 år. gissa vem som skulle åka med samma plan? ja Zlatan ibrahimovic. kulkul. Vi fick vänta till sist för Thelma och Kasper fick åka speciellt för de skulle åka ensamma så de får sitta längst fram och precis innan de skulle gå på när alla andra hade gått på kom Zlatan och jag satt och läste en tidning hörde hans röst vilket inte går att undvika och jag tittade upp och där stod han i militär shorts. Sen fortsatte jag och läsa min tidning så det var inte så mycket mer med det. Visst det är lite coolt men inget mer. Sen pratade jag precis med Jojo (Thelma & Kaspers pappa) och Thelma hade känt igen honom men kasper hade inte. Han satt precis brevid Thelma och Kasper fast på andra sidan och så hade han blinkat och Kasper och när Kasper sedan förstod att det var Zlatan så hade han blivit jättestolt haha aww hade ringt en kompis och allt haha.

Köpte förresten en bok i Malmö också 1001 album du måste höra innan du dör
awesome, alla viktiga finns med Patti Smith - horses, Sex Pistols - never mind the bollocks. the Velvet Underground & Nico, Nico - Chelsea Girl, Iggy pop & the Stooges, David Bowie med flera album, The new york dolls, blondie, Queen, The Doors, Janis joplin, Elton john osv... en massa bra artister

Lite bilder från den här dagen

Kasper, Thelma och jag som står i bakrunden

jag och Kasper håller i Kattungen, jag var rädd att han skulle tappa den.

Charlotte min moster och ett föl, hon är hästvan & har haft häst på sjögården när hon var yngre

sjögården som btw camilla alltid pratar om

Thelma

Kasper

Thelma

Jag och världens sötaste kattunge fast det är samma kattunge på de andra bilderna också, jag gick och bar på den hela tiden tog tillochmed med den till hagen där hästarna var. Kunde inte lämna den, för den följde efter mig hela tiden. åhh, vill ta med den hem.. vet inte ens om det är en kille eller tjej. Men kattungen var mer intressant än hästarna haha fast jag har varit hästtokig, men jag gillar hästar fortfarande!


ska snart dra ut, vi ska först till Micke och sedan ut till stan..

Kommentarer
Postat av: sandra

åh jsg vill också ha den boken!

2009-07-06 @ 09:47:22
URL: http://zerozeroni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0