tionde juli tvåtusennio

Var på karnevalen igår med vem gissa? CAMILLA :D haha, förvånande, vi har inte sätts sen skolavslutningen den 11 juni. Det var kul att ses igen!! Vi hade faktiskt väldigt kul. Elin jobbade och micke och dom skulle inte ner dit tråkigt men det är ju idag som typ den riktiga karnevalen är haha!!! DET ÄR JU FREDAG :D Jag och Camilla snackade om lite saker som hon tvingade ur mig haha, hade mycket att berätta men sedan gick vi lite runder bl.a. till min farmor för jag behövde låna toaletten och då fick vi pengar av henne och hon tyckte camilla var så rar haha..  sen var det en PAPPA som flörtade med mig, aså äckel!!! Sen gick vi och såg han där Timbaktu (stavas?) Vi stannande inte hela tiden såklart men sen träffade jag Lina och senare Jesper och Martina och lovisa och dem förstås sedan träffade jag IDA OCH ÅSA Caisas stora systrar jag blev så glad av att se dom, precis som gammla tider när jag var hemma hos caisa och vi låg alltid uppe och pratade med dem om allt möjligt, minns att vi pratade speciellt mycket om konstiga människor i stan och skrattade så mycket av vi nästan kissade på oss, så roligt!!! :D Åsa kände igen mig direkt åhh SOPHIA LAVIN och så gav hon mig en stor kram:) Sen så sa hon att vi skulle se om IDA kände igen mig haha, det gjorde hon inte först så hon gick bara förbi men sedan så såg hon.. haha!!! :) Åsa sa att vi skulle gå och fika någon dag, det hade varit kul!! :) Så glad jag blev!!! Det har gått så långt tid dom är ju typ 28 år nu eller något haha!!

Men iallafall, jag snubblade TVÅ GÅNGER HERREGUD!! Först över en sådan kant så det var tur att camilla gick brevid mig annars hade jag nog trillat i marken sedan efter det satte jag mig ner på en trappa utanför banken och när jag skulle resa mig upp då halkar jag igen hahaha.. som vi skrattade, jag är så sjukt klumpig så det finns inte!!


förresten kan man göra lövbiff i mikrovågsungen? för då har jag gjort det!!!!
Glömde bort tiden, aja lite mindre att diska iallafall ;)



Marilyn Monroe världens vackraste människa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0