sunday in bed

Igår drog jag ändå ut på karnevalen träffade först Camilla och hennes kompis elin gick med dom ett tag sedan träffade jag Micke, Per, Olov, Johan och dom så då övergav jag Camilla haha nä men sa redan från början att jag bara skulle gå med dom ett tag. Vi gick in på tycho och satt där ett tag med en massa folk, träffade Julia också så längesedan :) sedan drog jag med micke till tältet för där var Elin och Matilda.. ja vi gick en massa runder ... sen gick vi och åt langos också!! Matilda klämde ner både en Langos och en kebab haha sjuukt hur hon orkade,!!! Sen efter det cyklade vi hem och micke förstörde sin cykel han satte fan benen i hjulen varje gång när elin skjutsade honom.. så till slut gick det inte mer!! hahaha som vi skrattade och elin skrek på han haha så kul!!



Idag sov jag sjukt länge, sedan var vi på hemmakväll och köpte lite filmer bl.a. en med angelina jolie bara för hon är så sjukt snygg (nej, jag är inte lagd på andra hållet) men filmen verkade spännande och den var sjukt bra... och Bridget Jones dagbok ettan och tvåan älskar dom filmerna!! Sen skulle jag köpte borta med vinden också men den fanns tyvärr inte.. efter det var jag och elin på campingen och åt sedan drog vi hem till elin och sen hämtade jim henne.

jag är seriöst för trött idag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0